Potrzebujesz pomocy? Możesz na nas liczyć!

Często zadawane pytania

Wybierz kategorię poniżej, aby wyświetlić odpowiedzi na często zadawane pytania.

Nawiązywanie połączenia konferencyjnego
Numery dostępowe i opłaty
Pytania techniczne
  • Jak nawiązać połączenie konferencyjne?

    Korzystanie z naszej usługi jest niezwykle proste. Jeśli nie masz jeszcze numeru PIN, kliknij tutaj aby go otrzymać.

    Podaj swój numer PIN (numer PIN uczestnika — o ile go masz) uczestnikom połączenia wraz z odpowiednim numerem dostępowym (pełną listę dostępnych numerów znajdziesz na naszej numerami stronie z). Pamiętaj, aby poinformować wszystkich o dacie i godzinie telekonferencji.

    W ustalonym czasie każdy uczestnik powinien wybrać numer połączenia konferencyjnego i podać numer PIN po usłyszeniu odpowiedniego komunikatu (jeśli masz numer PIN osoby prowadzącej, użyj go, aby rozpocząć połączenie). Po nawiązaniu połączenia wszyscy uczestnicy zostaną przeniesieni do tej samej telekonferencji.

  • Czy połączenia konferencyjne mają limit czasu?

    Nie, czas trwania połączeń konferencyjnych nie jest ograniczony. Jednak na wypadek gdyby któryś z uczestników zapomniał się rozłączyć, automatycznie przerywamy każde połączenie konferencyjne trwające dłużej niż 8 godzin.

  • Czy dopuszczalna liczba uczestników połączenia jest ograniczona?

    Liczba uczestników, którzy mogą dołączyć do połączenia, nie jest ograniczona.

    Jednak połączenia z więcej niż 100 uczestnikami należy zgłaszać z 24-godzinnym wyprzedzeniem.

    Aby zarezerwować połączenie, skontaktuj się z działem obsługi klienta lub poproś o oddzwonienie.

  • Czy połączenia trzeba rezerwować z wyprzedzeniem?

    Jest to wymagane tylko w przypadku połączeń konferencyjnych, w których ma wziąć udział więcej niż 100 uczestników.

  • Czym jest strona Moja usługa Powwownow, skąd wziąć dane logowania i jak zresetować hasło do tej strony?

    Moja usługa Powwownow to strona Twojego konta. Możesz tu słuchać nagrań, zmieniać ustawienia połączeń, zarządzać użytkownikami itd. Kliknij tutaj, aby się zalogować.

    Twoją nazwą użytkownika na stronie Moja usługa Powwownow jest adres e-mail użyty podczas rejestracji. Hasło znajdziesz w pierwszej wiadomości e-mail z powiadomieniem o rejestracji. Jeśli nie masz już dostępu do tego adresu e-mail lub chcesz zresetować hasło, kliknij w tym miejscu i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

    Jeśli nie pamiętasz hasła lub chcesz je zresetować, kliknij w tym miejscu i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Wyślemy Ci wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu zresetujesz hasło. Jeśli nie możesz znaleźć tej wiadomości, sprawdź folder spamu.

Kontakt z działem obsługi klienta

Mamy nadzieję, że udało Ci się znaleźć odpowiedź na Twoje pytanie.
Jeśli nie, nasz dział obsługi klienta chętnie udzieli Ci pomocy w dni robocze od 8:00 do 18:00.